Koniec bloga

Witajcie moi drodzy czytelnicy!
Z przykrością informuję że, blog zostanie zamknięty. Nie ma sensu robić czegoś na siłę ponieważ chce się być takim jak inni. Lubię projektować i to naprawdę mnie uszczęśliwia ale blog nie. Nie raz próbowałam tworzyć różnorodne blogi ale dotąd przy każdym się poddawałam. To jest mój ostatni blog. Doszłam do wniosku , że nie potrzebnie tracę czas ,który mogłabym lepiej wykorzystać. Ja się do tego po prostu nie nadaje, to nie jest nikogo wina. Blog powinna mieć osoba, która coś z tego ma. A mi to ani szczęścia ani motywacji nie dało, wręcz się zniechęciłam bo po prostu pisanie postów na blogu nie jest dla mnie, lecz dla innych osób. Myślę ,że dalej będziecie robić to co kochacie i się przeze mnie nie znięchęcicie.
Rady na przyszłość dla was wszystkich :
Nie naśladuj innych, bo to sensu nie ma!
                                               Bądź oryginalny a do sukcesu dojdziesz!                                                   Przemyśl coś 500 tysięcy razy zanim coś powiesz, napiszesz czy też zrobisz!  


PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!



                                              

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Idealny dom - czyli internetowy projekt domu

#1 My design

Hejka!!!