Idealny dom - czyli internetowy projekt domu

Dzień dobry moi drodzy!

Wszystkie projekty , które przewinęły się przez moje oczy są różne, czasem wręcz idealistyczne.
Niekiedy zastanawiałam się , który projekt będzie tym jedynym, lecz są pewne moje wymogi dlatego też , wybrałam go szybko i starannie.


DLACZEGO WYBRAŁAM TEN PROJEKT?


Po pierwsze jest to dom , który posiada 3 sypialnie: jedna dla mnie i mojego przyszłego męża, druga i trzecia dla moich dzieci.
Po drugie kolorystyka tego budynku przemawia do mnie od jakiegoś czasu.
Po trzecie jest taras, który zawsze był moim marzeniem.
Po czwarte jest salon + jadalnia, które genialnie wpasowują się w przestrzeń tej zabudowy.
Po piąte,  znajduje się tam gabinet ,który mając firmę jest bardzo potrzebny.
Po szóste ten dom posiada duży strych na którym np: będę mogła zrobić salę taneczną i siłownie.


PRZEDSTAWIAM WAM RZUTY PROJEKTU TEGO OTÓŻ DOMU:









P.S. Moja koleżanka ma bardzo podobny dom i bardzo go poleca :)

Jeśli macie ochotę bardzo prosiłabym o komentarz pod postem, co wy o tym sądzicie, czy to też jest wasz typ czy też macie własne typy, chętnie poczytam, mile widziana krytyka :)
Życzę udanego dnia :)



Źródło : dom.pl
Zdjęcia: dom.pl






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#1 My design

Hejka!!!